+420 721 904 277 servis@car-diagnostik.cz
Vyberte stránku

DPF – FAP filtr

Zpětná instalace filtrů pevných částic DPF-ON

Pokud máte ze svého vozidla demontovaný filtr pevných částic a upravenou softwarově řídící jednotku motoru, tak nesplňujete emise.

Nabízíme zpětnou montáž filtru pevných částic a aktivaci v řídící jednotce motoru a nastavení všech hodnot.

Po zpětné montáži filtru pevných částic:

  • Výfukový systém vozidla opět v pořádku
  • Originální software řídící jednotky motoru
  • Všechny emisní limity v pořádku
  • Vozidlo způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích

V minulosti mnoho majitelů vozidel řešilo problém s filtrem pevných částic tak, že se provedlo jeho trvalé odstranění z vozidla tzv. DPF/FAP-OFF. Vzhledem k velkému zpřísnění podmínek měření emisí od roku 2016 a vysokým pokutám, které hrozí majitelům vozidel, kde bude prokázáno odstranění filtru pevných částic, nabízíme možnost uvedení vozidla do původního stavu, tedy zpětnou instalaci filtru pevných částic a opětovnou aktivaci filtru pevných částic v řídící jednotce motoru.

Naše nabídka:

  • Softwarová úprava řídící jednotky pro plnou funkci filtru
  • Montáž filtru originál nebo druhovýroba
  • Základní nastavení všech snímačů a filtru
  • Servisní regenerace nového filtru

V případě zájmu nám zavolejte ohledně cenové nabídky pro Vaše vozidlo

DPF / FAP – OFF

Nabízíme konečné řešení problematiky ohledně filtrů pevných částic – DPF OFF. Úpravou software v řídící jednotce motoru, po které již nedochází k regeneraci (tzn. zvýšená spotřeba paliva) a kontrole samotného filtru pevných částic řídící jednotkou motoru. Před úpravou je nutné filtr pevných částic odstranit z vozu.

U jakých vozidel je možné filtr odstranit:

Filtr pevných částic je možné odstranit u většiny dieselových vozidel tímto filtrem vybavených, které mají řídící jednotku:

Bosch EDC-15, EDC-16, EDC-17

Denso, Magneti Marelli, Siemens SID a Siemens PPD.

Jsou to zejména vozidla Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Chevrolet, Chrysler, Kia, Lancia, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Suzuki, Seat, Subaru, Škoda, Volvo a Volkswagen.

Cena úpravy: od 2500 Kč dle typu jednotky

Veškeré uváděné nárůsty výkonů a snížení spotřeby jsou orientační a mohou se lišit. Veškeré úpravy jsou určeny pouze pro sportovní účely a po úpravě se vozidlo stává nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích dle zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích č.56/2001 Sb.

Veškeré úpravy jsou prováděny pouze na výslovný (písemný) souhlas majitele vozidla, který zodpovídá za technický stav vozidla.