Deaktivace systému Start/Stop

Start/Stop je dnes součástí prakticky každého nového auta a dostává se i do řady dřívějších modelů s inovacemi nových modelových roků. Cílem tohoto systému je snížení spotřeby paliva.
Po deaktivaci nebude nadále automaticky po zastavení vozidla vypnut motor a následně po znovu rozjetí nastartování. Po této úpravě nebude již tolik opotřebováván startér s autobaterií a motor bude dostatečně dochlazován. Tuto funkci lze kdykoliv aktivovat do původního stavu.
Naše úprava systému lze kdykoliv vrátit zpět do původního stavu jako před úpravou.
Provádíme naprosto profesionální softwarovou úpravu a i tlačítko na manuální deaktivaci je plně v provozu, takže vše vypadá jako by byl systém neustále aktivní.
Po zastavení vozidla se Vám pouze zobrazí přeškrtnutá kontrolka systému Start/Stop a po rozjetí zhasne.
Nevýhody systému Start/Stop:
• rychlé opotřebení turbodmychadel jejich nedochlazováním
• větší namáhání kluzných ložisek a dalších pohyblivých součástí v motoru
• rychlé opotřebení startéru (z častého startování v provozu)
• rychlé opotřebení autobaterie (větší zátěž odběru proudu při startu)
• rychlé opotřebení alternátoru (větší zátěž při dobíjení autobaterie)
• Nedochází ke změně teploty v kabině z důvodu vypnutí klima kompresoru
Motory s turbodmychadly, kterým neprospívá okamžité vypnutí po zastavení, nýbrž by měly ještě patnáct-dvacet vteřin běžet na volnoběh kvůli chlazení turbodmychadla – to bereme jako samozřejmost.
U níže uvedených vozidel lze start/stop deaktivovat a u některých otočit funkci tlačítka.
• Audi
• Škoda
• VW
• Seat
Ostatní značky se informujte telefonicky nebo emailem.
Seznam podporovaných značek kde nelze vypnout přes diagnostiku zásuvku.
U níže uvedených vozidel kde nelze start/stop deaktivovat přes diagnostickou zásuvku, instalujeme speciální modul, který po zapnutí zapalování automaticky deaktivuje systém.
Po následném stisknutí tlačítka start/stop se systém opět aktivuje.
Požadavky pro montáž: vozidlo musí mít mechanické tlačítko Start/Stop !!!
Podpora značek:
• Audi, VW, Seat, Škoda
• BMW, Mini
• Citroen, Peugeot
• Dacia, Renault
• Daewoo
• Dodge
• Fiat, Alfa Romeo, Lancia
• Ford, Mazda
• Honda
• Hyundai, Kia
• Chevrolet
• Chrysler
• Iveco
• Land Rover
• Mercedes
• Mitsubishi
• Nissan
• Opel
• Subaru
• Suzuki
• Toyota
• Volvo
Doba montáže modulu: 1 – 5 hod dle typu vozidla
Doba deaktivace přes diagnostickou zásuvku u koncernu VW: 15 – 45 min
Záruka na modul 24 měsíců.
Kontakt
Adresa provozovny:
Purkyňova 1805, 250 82 Úvaly u Prahy
Email:
servis@car-diagnostik.cz
Telefon:
+420 721 904 277