Úvod
Servis řídících jednotek
ABS – brzdový systém
Výpočet kodování Škoda – Audi – VW – Seat
Opravy dle typu a vozidla
Bosch 5.3
Bosch Alfa – Fiat
Bosch Audi
Bosch BMW E38 – E39
ATE MK60 ASR – ESP
Airbagové jednotky
Imobilizery
Deaktivace systému
Opravy vadného systému
Přizpůsobení – spárování
Zámek řízení ESL VW Passat B6 a B7 imobilizer CCM
Mercedes – Start Error
Motorové jednotky
Optimalizace výkonu
Co je optimalizace výkonu ?
Možnosti softwarové úpravy
Originál
ECO – úspora paliva
Optimal – výkon a spotřeba
Maximal – nejvyšší výkon
Racing – po úpravě součástí motoru
Katalog osobních a dodávkových vozidel
Katalog nákladních vozidel
Měření výkonu vozidla
Naše záruka po úpravě
Nejčastějí otázky k zvýšení výkonu
Postup úpravy a požadavky před úpravou
Pokyny po úpravě
DPF / FAP – Filtr pevných částic
Co je DPF / FAP filtr
Renovace filtrů DPF / FAP
Způsob renovace / čištění
Nákladní automobily
Osobní automobily
Ceník
DPF/FAP-OFF deaktivace filtru
DPF-ON / FAP-ON zpětná instalace
DTC – chybové kody
deaktivace DTC/OFF
EGR – ventil zpětné vedení výfukových plynů
Deaktivace EGR/OFF
KAT/O2 – Katalyzátor
Lambdasonda snímač – deaktivace KAT/OFF
Výřivé klapky sání motorů TDI a TSI
Deaktivace FLAP/OFF
Přizpůsobení jiné jednotky
Kodování
S imobilizerem
Zjištění kodu PIN – klonování
Nastavení parametrů
Maximální otáčky motoru
Omezovač rychlosti vozidla
Přizpůsobení komponentů
Vstřikovačů paliva DIESEL
Vstřikovací čerpadlo VP44 VW – Škoda – Audi
Přizpůsobení vstřikovacího čerpadla VP44 Ford
Oprava teplých startů motorů TDI koncernu VW
Software řídící jednotky motoru
Originální
Opravy jednotky motoru
Oprava jednotky žhavení Hyundai, Kia, BMW a Mercedes
Přístrojové desky
Přizpůsobení při výměně nebo opravě
Manipulace nebo stočení tachometru – problém na STK
Opravy dle vozidla
Fiat, Citroen, Peugeot dodávky
Ducato, Jumper, Boxer
Ford
Iveco Daily
Renault
Škoda, VW, Audi, Seat
Radia a navigace
Odblokování videa za jízdy
Audi , VW , Škoda , Seat – DVD / TV, Mirror link
Odkodování – zjištění pinu SAFE
Přikodování k vozidlu
Servis RNS 510 – Columbus – Seat media
Aktualizace radii a navigací
Škoda a VW RNS 510 – Columbus – Seat Media
Škoda Columbus 2013 –
Škoda Amundsen 2013 –
Škoda Bolero 2013 –
Autoklíče
Informace a služby
Opravy dálkových ovladačů
Podpora vozidel
Audi
Škoda
Seat
Volkswagen
Diagnostika
Audi VW Škoda Seat
Elektrické přídavného topení 1K0963235E (škoda, vw)
Výměna světel a žárovek za LEDkové – chyba žárovky
ABS – brzdový systém
Dokodování výbavy – přizpůsobení
Výpočet dlouhého kodování
DSG – Automatické převodovky
Úprava softwaru
Základní nastavení
Start / Stop – Deaktivace, přizpůsobení
Servis navigací RNS 510 – Columbus – Seat media
Aktualizace navigací RNS 510 – Columbus – Seat Media
Odblokování video obrazu za jízdy – TV / DVD, Mirror link
Přestavba tachometru Škoda Octavia II na facelift
Dodatečná aktivace/dokodování výbavy
Přídavné topení WEBASTO
Softwary řídící jednotek
Úpravy vozidel Audi
Řídící jednotka elektromechanické parkovací brzdy VW – Audi
Start / Stop systém
Informace o systému
Nevýhody systému
Podpora vozidel
Audi – VW – Škoda – Seat
Ostatní značky
Auto Elektrikář
Autoelektrikář
Osciloskop – měření
Montáž denního svícení LED
Montáž tajného vypínače
Ochranný nástřik NANOPROTECH
Montáž aut. rozsvěcování světel
Auto Servis
Autoservis mechanické práce
Klimatizace
Pneuservis
Problémy na STK a EM
DPF-ON / FAP-ON zpětná instalace
EGR ventil / EGR ON zpětná instalace
Manipulace nebo stočení tachometru
Readiness kód EMISE
Renovace světlometů
Výfuky
Zajištění STK + Emise
Odtahová služba
Kontakty
Přídavné elektrické topení vozidel koncernu VW
Nejčastější závada při výpisu na diagnostice :
DEFEKT a nelze vymazat
Číslo dílu :
1K0 963 235 E
Opravy provádíme převážně
na počkání
.
Cena opravy dle typu závady :
1.500 – 3.200 Kč
V případě nutnosti demontáže + montáže ve vozidle :
500 – 1.000 Kč dle vozidla